sobota, 31 maja 2014

Welcome in Crazy Cookbook World

Witajcie w Świecie Szalonej Książki Kucharskiej!

Mówią, że marzenia się nie spełniają, ale marzenia się spełnia. Jednym z moich jest napisanie i wydanie książki kucharskiej.. Wiem szalony pomysł.

Jak więc powstała idea bloga? Jakkolwiek to zabrzmi.. Oglądałam film 'Julie & Julia', zrobiłam się głodna, upiekłam pełnoziarnistą tartę z kurczakiem i warzywami, cyknęłam zdjęcie i.. pomyślałam, że blog może być początkiem CRAZY COOKBOOK.



Zasięgnęłam opinii moich testerów - rodziny, przyjaciół, chłopaka czyli ludzi, którzy codziennie jedzą to co powstaje w mojej magicznej kuchni. Wszyscy jednogłośnie stwierdzili, że powinnam spróbować i podzielić się moimi przepisami z innymi.




Kilka tygodni planowania, organizacji, uczenia się, gotowania, próbowania, rozważania za i przeciw.. Postanowiłam zaryzykować, zrobić sobie prezent z okazji Dnia Dziecka i zobaczyć co z tego wyjdzie!

Zapraszam do wspólnego tworzenia CRAZY COOKBOOK!

Kawiarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz