wtorek, 2 września 2014

Powakacyjny powrot i postanowienia

Juz sie tlumacze! Byly wakacje, moja przeprowadzka, nowa praca, brak internetu.. Wiem, ze kazda wymowka jest dobra jednak chcialam przeprosic za nagle znikniecie tuz po rozpoczeciu mojej przygody z szalona ksiazka kucharska, jednak postanowilam powrot! W wielkim stylu a co!

Mam teraz ku temu warunki - bo kuchnia jest zdecydowanie wieksza, czasu tez mi nie brakuje - bo mieszkam blizej pracy, pomyslow na gotowanie jest jeszcze wiecej niz bylo, dlatego tez zakasajcie rekawy, zrobcie porzadek w kuchni, idzcie na zakupy, zrobcie wszystkie niezbedne rzeczy, zebyscie w spokoju mogli zawitac do szalonej ksiazki kucharskiej!

Juz jutro w dziale lakocie przepis na drozdzowe rogaliki z powidlami sliwkowymi - yummy!

Lece wypic moja popoludniowa kawe i zaplanowac kolejne przepisy dla Was.

Milego popoludnia!

Kawiarka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz